Paoures droles Commémoration 14-18 à Lavercantière

Traduction de l’article ci-après consacré à la commemoration du centenaire de la guerre 14-18 à Lavercantière

Centenaire de la guerre 14-18 à Lavercantière le samedi 26 novembre

Après la cérémonie au nous de sainte Estelle en 2014, le voyage en Lorraine en 2015, le Felubrige poursuit la commémoration de la guerre 14-18 en organisant en 2016 une manifestation à Lavercantière (vingt cinq kilomètres au nord-ouest de Cahors)
Ainsi elle convie le samedi 26 novembre les Félibres et le monde, à venir se recueillir devant le monument aux morts de Lavercantière qui porte la mention " Pauvres garçons"
La cérémonie se poursuivra par une session qui évoquera l’histoire des monuments de 14-18 qui ont une inscription dans notre langue et un concert .
Dans le souvenir obscur de nos glorieux soldats, nous voulons croire que nombreux vous serez à répondre à cette invitation.

PROGRAMME public et gratuit prévu ce samedi 26 novembre à Lavercantiere :
17:00 : Cérémonie au monument aux morts de Lavercantiere
17:30 : À l’Israël de Rampoux, histoire des monuments de Lavercantière, de Bruniquel (Tarn et Garonne), de Aniano (Hérault), de Clairac (Lot et Garonne) qui ont une inscription dans notre langue avec la participation de Norbert Sabatier, de Domenge Caucat (de counfierma) e dóu majourau Patric Delmas.
18:30 : Vin d’honneur suivi d’un repas manjo-dre* L’Ostal à Rampoux
20:30 : concert Duo Calèu.

*A noter qu’il faut se faire inscrire pour le repas qui est offert auprès du secrétariat administratif du Felibrige au 04 42 27 16 48 ou par mail : contact@felibrige.org
S’inscrire avant le 14 novembre pour participer au repas.

Centenàri de la guerro 14-18
Lavercantiero dins Olt lou dissate 26 de nouvèmbre

Après la ceremounié au Bos de Santo-Estello en 2014, lou viage en Lourreno en 2015, lou Felibrige perseguis la counmemouracioun dóu centenàri de la guerro de 14-18 en ourganisant en 2016 uno manifestacioun à Lavercantiero dins Olt (vint-e-cinq kiloumètre au nord-ouèst de Caours). Ansin, counvido, lou dissate 26 de nouvèmbre, li felibre e lou mounde à se veni reculi davans lou mounumen di mort de Lavercantiero que porto la mencioun « Paoures droles ». La ceremounié se perseguira pèr uno sesiho qu’evoucara l’istòri di mounumen de 14-18 qu’an d’iscripcioun en lengo nostro e un councert. Dins la remembranço founso de nòsti glourious sourdat, voulèn crèire que noumbrous respoundrés à-n-aquelo counvidacioun.

Prougramo publi e à gratis previst aqueste dissate 26 de nouvèmbre 2016 à Lavercantiero :

17 ouro : Mounumen di mort de Lavercantiero, ceremounié

- 17 ouro 30 : L’Ostal à Rampoux, istòri di mounumen de Lavercandiero (Olt), de Burniquel (Tarn e Garouno), de Aniano (Erau) e de Clairac (Olt e Garouno) qu’an d’iscripcioun en lengo nostro, emé la participacioun de Norbert Sabatier, de Domenge Caucat (de counfierma) e dóu majourau Patric Delmas.

18 ouro 30 : L’Ostal à Rampoux, vin d’honneur segui d’un repas manjo-dre* L’Ostal à Rampoux

- 20 ouro 30 : councert dóu Duo Calèu.

* De nouta que poudès vous faire marca pèr lou repas (óufèrt) proche lou secretariat amenistratiéu dóu Felibrige : 04 42 27 16 48 contact@felibrige.org -m
 Soulet aquéli qu’auran reserva avans lou 14 de nouvèmbre poudran ié participa.

Source :